ٹریول ایجنٹ کی ماں

0
(0)

Loading

میں آج آپ کو اپنے ٹریول ایجنٹ دوست شکیل کی ماں مہ جبین کی چدائی کی کہانی سنانے جا رہا ہوں۔اس سے پہلے میں آپ کو بتا چکا ہوں کہ کیسے شکیل کی بیوی مریم کی پھدی چودی۔

دوستو میں صبح کام پر جانے نکلا تو میں نے دیکھا شکیل کی ماں مہ جبین سڑک پر جا رہی تھی۔میں نے گاڑی روک کر پوچھا کہاں جا رہی ہو تو شکیل کی ماں مہ جبین آنٹی بولی کام پر جا رہی ہوں۔میں نے کہا بیٹھ جائیں میں چھوڑ دیتا ہوں۔شکیل کی ماں مہ جبین انشورنس کمپنی میں نوکری کرتی تھی۔

راستے میں مہ جبین آنٹی بولی یاسر جب شکیل نے تمہارے پیسے واپس دے دئیے ہیں تو تم کیوں اب میری بہو مریم کے ساتھ تعلقات میں ہو۔

یہ سنتے ہی میرا تو لن کھڑا ہونے لگا اور میں نے سوچا شکیل کی ماں کی مہ جبین کی پھدی چود دیتا ہوں۔ابھی 53 سال کی ہے چدوانے کے قابل ہے۔

میں نے کہا مہ جبین آنٹی آپکی بہو خود مجھ سے پھدی چدوانے آئے گی تو میں مرد ہوں میں اسکی پھدی لازمی چودوں گا ۔مجھے آپ بھی کہو گئ تو آپکی پھدی بھی چودوں گا۔ مرد کوئی بھی ہو اگر فری میں پھدی ملے تو لازمی چودتا ہے۔اور تمہاری بہو مریم کو میرا لن پسند آگیا ہے۔

میں نے جان بوجھ کر گندے اور ننگے الفاظ بولنے شروع کر دیئے کہ مہ جبین آنٹی کوئی رسپانس دے ۔

مہ جبین آنٹی:- میری بہو مریم کو جتنا استعمال کرنا تھا کر لیا اب تم اسکو چھوڑ دو

میں نے کہا آنٹی اسکی پھدی تمہارا بیٹا شکیل پیاسی چھوڑ دیتا ہے تو وہ تبھی باہر سے لن لیتی ہے اور میں اکیلا نہیں ہوں بہت سے لوگ اسکی گرم پھدی چود چکے ہیں۔

میں نے کہا آنٹی آپ ٹینشن نہ لیں اور اپنا ہاتھ مہ جبین آنٹی کی ٹانگ پر رکھ دیا اور ہاتھ پھیرنے لگا۔

مہ جبین آنٹی 53 سالہ تھی مگر جسم اچھا تھا۔36 سائز ممے تھے اور چوتڑ بھی بڑے تھے۔جوانی میں بیوہ ہو گئ تھی تو باہر کے مردوں نے مہ جبین آنٹی کی پھدی دل کھول کر ماری ہوئی تھی محلے میں اکثر باتیں ہوتی تھیں۔

میں نے کہا مہ جبین آنٹی چل ڈیٹ مارتے ہیں میں بھی کام پر نہیں جاتا اور تم بھی نہیں جاؤ ؟

مہ جبین:- کیا مطلب یاسر ؟ جیسی ڈیٹ؟

میں نے کہا آنٹی سادی نہ بن اگلی گل سمجھ

آج تیری پھدی چودتا ہوں تیری گرم پھدی جو لن کو ترس رہی ہو گئ

مہ جبین آنٹی:- ترستی تو تیرں ماں کی پھدی بھی ہے تو اسکو بھی لن دلواتا ہے کیا؟

میں نے کہا میری ماں اپنی پھدی میں لن کا انتظام کر لیتی ہے لیکن تیری پھدی میں میرا لن گھسنا چاہتا ہے۔ میں نے لن پر ہاتھ پھیرتے ہوئے کہا دیکھ تیری پھدی چودنے کے لئے ٹاٹٹ ہو گیا ہے۔

میری پینٹ کی زپ کی طرف مہ جبین آنٹی دیکھ کر بولی یاسر کہاں لے کر جاؤ گے؟

میں نے کہا کیوں مہ جبین آنٹی پھدی تیار ہو گئ ہے؟

مہ جبین:- ہاں گرم ہے میری پھدی رات سے ہی سوچا تھا دفتر میں کسی یار سے چدواؤ گی مگر تو مل گیا تو اچھا ہے جوان لن ملے گا ۔

میں نے مہ جبین آنٹی کا ہاتھ اپنی پینٹ کے اوپر لن کے ابھار پر رکھ دیا اور گاڑی آئی نائن اپنےدوست کے فلیٹ کی طرف لے گیا اسکی چابیاں میرے پاس ہوتی تھی۔

آئی نائن اترتے ہی ہم دونوں فلیٹ کی جانب چل پڑے۔شکیل کی ماں مہ جبین مجھے فالو کر رہی تھی اور ہم دونوں فلیٹ میں داخل ہو گئے اور فلیٹ لاک کر دیا۔

شکیل کی ماں مہ جبین پینٹ کے اوپر سے ہی میرے لن پر ہاتھ پھیرنے لگی اور بولی یاسر یہ جگہ محفوظ ہے ناں؟ میں نے کہا ہاں آنٹی فکر نہ کرو ۔چل بیڈ روم میں چلتے ہیں۔

بیڈ روم میں گھستے ہی میں نے شکیل کی ماں مہ جبین کے چوتڑوں پر ہاتھ پھیرنا شروع کر دیا اور اسکے کپڑے اُتارنے لگا۔

مہ جبین آنٹی کے ایک ایک کر کے کپڑے اتار دیئے اب میرے دوست کی ماں میرے سامنے ننگی بالوں والی چوت اور ممے لیے کھڑی تھی۔

مہ جبین:- یاسر کپڑے اتارو

میں نے کہا مہ جبین آنٹی خود اتار دے

مہ جبین آنٹی آئی اور میری شرٹ اتار دی اور پینٹ اتارتے ہوئے میرے لن کو انڈر ویئر سے باہر نکال لیا اور میری پینٹ اتارنے کے بعد میرا انڈر ویئر بھی اتار دیا اور زمین پر بیٹھ کر میرے سات انچ کے لوڑے کو سہلانے لگی۔

مہ جبین:- آف یاسر صحیح تگڑا لن ہے موٹا اور لمبا بھی ہے

آج تیرا لن آچھے سے چوسو گئی

آہ آہ اوہ اوہ اف آہ آہ آہ چوسو مہ جبین آنٹی چوس میرا لوڑا تو اپنی بہو مریم سے بھی اچھا لن چوستی ہے ۔

میرے لن کو شکیل کی ماں مہ جبین کو ننگی اور لن چوستا دیکھ کر جوش چڑھ گیا اور میں نے مہ جبین کے منہ کو دونوں ہاتھوں سے پکڑ کر پورا سات انچ لوڑا مہ جبین آنٹی کے منہ میں گھسا دیا اور شکیل کی ماں کے چگلے تک میرا لن گھسا ہوا تھا۔اب میں نے شکیل کی ماں مہ جبین کو بالوں سے پکڑ لیا اور زور زور سے مہ جبین کا منہ میں لن اندر باہر کرنے لگا ۔مہ جبین میرا لوڑا باہر نکال دینا چاہتی تھی مگر میں نے زور زور سے لن مہ جبین کے منہ میں مارنے لگا اور ساتھ مہ جبین آنٹی کے منہ پر تھپڑ مارتے ہوئے اسکے منہ کو چودنے لگا۔

کچھ منٹوں کے بعد میرا لن سے منی کی پچکاریاں شکیل کی ماں کے منہ میں نکلیں اور میں نے لن کی ساری منی مہ جبین آنٹی کے منہ میں نکال دی اور لن چسوایا اور پھر نہ جبین آنٹی کو بیڈ پر لٹا کر اسکے 36 سائز ممے چوسنے لگا ۔

مہ جبین:- اف آہ آہ اوہ اوہ اف چوسو آہ آہ آہ آہ اوہ زور زور سے چوسو یاسر آہ آہ اوہ اوہ میرے ممے کھا جاؤ آہ آہ آہ آہ آہ میں زور زور سے شکیل کی ماں کے ممے چوس رہا تھا اور شکیل کی ماں نے میرے سر کو بالوں سے پکڑا اور اپنی پھدی کے سوراخ پر میرا منہ لے گئ اور بولی لے چاٹ اپنے دوست کی سگی ماں کی پھدی اور میری پھدی کا مکھن چاٹ جاؤ

میں زور زور سے مہ جبین آنٹی کی پھدی چاٹنے لگا اور مہ جبین آنٹی نے ٹانگیں کھول رکھی تھی اور میں پھدی کو چاٹے جارہا تھا کچھ ہی منٹ میں مہ جبین آنٹی کی پھدی نے تین جھٹکے لیے اور پھدی سے سفید مادہ نکل کر میرے منہ میں جانے لگا اور میں نے مہ جبین آنٹی کی پھدی کا سارا پانی پی لیا اور پھدی کو چاٹ کر صاف کرنے لگا اور مہ جبین آنٹی میرے سر پر ہاتھ پھیر رہی تھی۔

مہ جبین:- یاسر اب میری پھدی میں لن ڈال کر چودو مجھے

میں نے مہ جبین آنٹی کو کہا چل گشتی میرے لن پر بیٹھ کر پھدی میرے لن پر مار

میں بیڈ پر لیٹ گیا اور مہ جبین آنٹی میرے لن پر بیٹھ کر پھدی میرے لن پر مارنے لگی

اف آہ آہ آہ اوہ اوہ اف آہ آنٹی آہ آہ تیری گرم گرم پھدی آہ آہ اوہ اوہ مار گشتی زور زور سے میرے لن پر پھدی مار گشتی آہ

مہ جبین:- یاسر مادر چود آج سے میری پھدی چودنا تیری زمہ داری ہے مجھے تیرا لن ہر ہفتے اپنی پھدی میں چاہیئے ۔میں تیری رنڈی ہوں چود مجھے آہ آہ آہ آہ آہ اوہ او آہ آہ اوہ چود ڈال میری چوت

آہ آہ آہ آہ اوہ او میری پھدی چھٹ گئ ہے آہ آہ آہ آف

میں نے مہ جبین سے کہا گشتی چل گھوڑی بن جا اور مہ جبین گھوڑی بن گئی اور میں نے اپنا لوڑا مہ جبین کی پھدی میں رکھ کر دھکا مارا تو لن پورا اندر گھس گیا اور میں زور زور سے مہ جبین آنٹی کی کمر پکڑ کر چدائی کرنے لگا۔

آہ گشتی آہ کتنے لوڑے لے چکی ہے آہ آہ آہ آہ یہ بھی لوڑا لے تیری چوت پھاڑ دوں گا

مہ جبین:- پھاڑ دے میری گرم پھدی

میں زور زور سے جھٹکے مہ جبین کی پھدی میں مار رہا تھا اور کچھ دیر بعد میری منی میرے دوست شکیل کی گشتی ماں مہ جبین کی پھدی میں نکلنے لگی ۔

مہ جبین:- آف آہ آہ یاسر تیری گرم گرم منی آہ آہ مزا آگیا

مہ جبین نے پھدی ٹائٹ کر لی اور میرے لن کو جکڑ لیا اپنی پھدی سے مجھے مسکراتے ہوئے بولی لن باہر کھینچ کر دیکھاؤ میری پھدی سے

آف کیا پھدی ٹائٹ کی ہوئی تھی میرا لن کتے کے لن کی طرح مہ جبین آنٹی کی پھدی میں پھنسا ہوا تھا اور مہ جبین آنٹی کتیا بنی ہوئی تھی لن کو چھوڑ نہیں رہی تھی۔

میں ایسے ہی لن ڈلے مہ جبین آنٹی پر لیٹ گیا اور کچھ دیر کے بعد ایک بار پھر مہ جبین آنٹی کی پھدی چودنے کے بعد منی سے بھر دی۔

اس دن میں نے شام 5 بجے تک جم کر شکیل کی ماں مہ جبین کی 7 دفعہ پھدی ماری اور ایک بار گانڈ بھی چودی۔

شام کو لاکر آس کے گھر اتارا تو شکیل کی بیوی مریم مجھے دیکھ کر مسکرائی اور سمجھ گئی کہ آج اسکی ساس چدوا کر آئی ہے ۔

کچھ دیر کے بعد چشکیل کی بیوی مریم کا موبائل پر میسج آیا مجھے یاسر کتنی بار چودا میری ساسو ماں کو؟ اور کیسی چوت تھی؟ میں نے کہا مریم چوت تو بہت بڑی تھی اور سات بار پھدی ماری ایک بار گانڈ چودی۔

مریم:- تبھی گشتی گھر آتے ہی سونے چلی گئی ہے۔

دوستو کیسی لگی اسٹوری کمنٹس میں بتائے گا۔

کہانی آپ کو کتنی پسند آئی ؟

Click on a star to rate it!

Leave a Comment

Share to...